۲۵ شهریور ۱۳۸۵، ۱۲:۳۸

در نشست خبري عنوان شد:

آغاز طرح ويژه كنترل ترافيك تهران از 30 شهريور به مدت 17 روز / افزايش 30 درصدي ترافيك پايتخت در اول مهر

آغاز طرح ويژه كنترل ترافيك تهران از 30 شهريور به مدت 17 روز / افزايش 30 درصدي ترافيك پايتخت در اول مهر

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از آماده باش كامل راهنمايي و رانندگي به منظور كنترل ترافيك اول مهر خبر داد و گفت: از 30 شهريور به مدت 17 روز طرح ويژه مهر آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر ، سردار حسين ساجدي نيا امروز طي يك نشست خبري اعلام كرد: به واسطه افزايش 30 درصدي ترافيك شهر تهران با آغاز سال تحصيلي ، پليس راهنمايي و رانندگي در دو شيفت با تجهيزات كامل و به كارگيري دو فروند هلي كوپتر اقدام به كنترل ترافيك شهر در 15 روز ابتداي مهر خواهد كرد.

وي در ادامه افزود: امسال نيروي انتظامي ، راهنمايي و رانندگي و شهرداري تهران طي قرارگاهي مشترك به مدت 15 روز مسائل ترافيكي تهران را كنترل خواهند كرد. ضمن اينكه سعي خواهيم كرد اين قرارگاه را به صورت دائمي در تمام فصول داشته باشيم.

رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اينكه بيش از 500 مدرسه تهران در معابر اصلي قرار دارد ، گفت: با همكاري 210 هزار دانش آموزي كه سال گذشته آموزش داده ايم ، در تمامي اين مدارس حضور پليس را خواهيم داشت و دانش آموزان به صورت نمادين يا به صورت كاربردي با پليس همكاري خواهند كرد.

ساجدي نيا در ادامه ضمن تاكيد بر ضرورت ساماندهي سرويس هاي مدارس ، افزود: آموزش و پرورش تمامي مديران مدارس را مستقيما درگير با سرويس مدارس كرده است تا بتواند با ساماندهي سرويس مدارس ، عبور و مرور ايمن ترين را براي دانش آموزان فراهم كنند.

وي همچنين با توجه به طرح محدوديت پلاك هاي زوج و فرد و مشكل سرويس ها در اين مورد ، گفت: سعي داريم به سرويس هايي كه در مناطق اضطراري آلودگي هوا تردد دارند مجوز طرح ترافيك بدهيم تا مشكلي در اين باره براي مدارس و دانش آموزان ايجاد نشود .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران ضمن هشدار به والدين براي به كارگيري خودروهاي ايمن براي سرويس فرزندان شان ، گفت: امسال بايد تمامي سرويس هاي مدارس حتما معاينه فني شود تا از سلامت و ايمني خودرو اطمينان حاصل شود در عين حالي كه اجازه نخواهيم داد تا سرويس ها سرنشين اضافه سوار كنند.

وي در پايان از والدين دانش آموزان خواست با آموزش دانش آموزان جهت عبور از خيابان و استفاده از وسايل نقليه عمومي ، عبور و مرور ايمن تري را براي فرزندان خود مهيا كنند.

کد خبر 380875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha